(WASHINGTON FREE BEACON) — An advertising partnership between the Washington Post and a Chinese government propaganda outlet is raising questions about the propriety—and legality—of an American news outlet publishing foreign propaganda under its masthead.

At issue is the Post’s China Watch publication, a print and online advertising supplement that purports to deliver the news about China. The site hosts numerous articles and feature pieces that portray the Chinese government—particularly its human rights record—in a glowing light.

  • Text smaller
  • Text bigger
Note: Read our discussion guidelines before commenting.