(Washington Times) Someone finally has done all the math on the recent sale of Al Gore’s Current TV to the Arabic language channel Al-Jazeera for $500 million. Jobs were lost, buzz created, employees angered, but the former vice president had little to say about it. He did walk away with a reported $100 million — a tidy sum for a man who had less that $2 million in assets when he ran for president more than a dozen years ago, says Forbes magazine.

  • Text smaller
  • Text bigger
Note: Read our discussion guidelines before commenting.